Nova edició de la fira de l’estoc al carrer de la Via

La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Dénia, a través de l’oficina Afic, ha organitzat per al cap de setmana del 17 i 18 d’abril una nova edició de Dénia Stock, la fira outlet de productes amb descomptes avantatjosos.

Hi participaran un total de 38 comerços de sectors diversos com moda, calcer, joieria, esports o complements, dels quals, 33 ho faran amb estand al carrer de la Via i els altres 5 des dels seus establiments als carrers de Diana, Cop,  la Glorieta i Sandunga. El dissabte 17 d’abril, l’horari d’obertura serà de 10  a 20 hores i el diumenge 18, d’11 a 20 hores.

Este esdeveniment de dinamització comercial i foment de les compres a la ciutat torna amb totes les mesures de seguretat que marca la normativa sanitària actual.

En les anteriors edicions, Dénia Stock ha obtingut molt bons resultats per als participants, que troben en esta acció una via per a millorar les vendes i una manera de promocionar els seus negocis i generar nova clientela.

Nova edició de la fira de l’estoc al carrer de la Via