Les activitats i tallers presencials de les Aules de la Tercera Edat en el Centre Social i Artístics continuen suspeses

Nou decret de mesures municipals sobre l'accés d'usuaris a instal·lacions i serveis públics

L'alcalde de Dénia, Vicent Grimalt, va signar ahir un nou decret de mesures municipals relatives a l'accés d'usuaris a instal·lacions i serveis públics que actualitza l'anterior, de 12 de març, i l’adapta a la nova normativa autonòmica per a fer front a la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19. Les mesures que recull el decret d'Alcaldia són aplicables des de les 00.00 hores del dia 12 d'abril fins a les 23.59 hores del 25 d'abril de 2021.

El decret disposa, en el primer punt, la pròrroga de la suspensió dels tallers i activitats presencials organitzats per les Aules de la Tercera Edat i les activitats que es realitzen per a la tercera edat en l'edifici Artístics.

Es prorroguen també les mesures relatives a ocupació de via pública i referides a la venda no sedentària de béns diferents de productes d'alimentació, que autoritzen la instal·lació del 100 per 100 de les parades dels mercats ambulants que se celebren dilluns i divendres en Torrecremada, però amb un 50% de l'aforament.

Finalment, les mesures relatives a pavellons esportius i piscines públiques municipals, que estableixen l'obertura al públic amb un aforament del 30%, continuen també prorrogades.