Labora concedeix a l’Ajuntament de Dénia dues subvencions per un import total de 300.000 € per a la contractació de persones desocupades

L’Ajuntament de Dénia contractarà durant un any a 18 persones desocupades, gràcies a la concessió de dues subvencions de la línia de foment d'ocupació de Labora, en el marc del programa operatiu del Fons Social Europeu. La quantitat total destinada a la contractació de persones desocupades ascendeix a 500.000 €: 300.00 subvencionats per Labora i 200.000 aportats pel consistori per a equiparar el salari mitjà dels nous contractats al de la categoria corresponent en la plantilla municipal.

D'una banda, dins del programa ECOVID, es contractarà 9 persones, de 30 anys o més, com a conserges.

En segon lloc, en el marc del programa EMPUJU, l'ajuntament ocuparà altres 9 persones, menors de 30 anys, per als següents llocs: 1 informàtic, 4 auxiliars administratius, 1 obrer, 1 lampista, 1 auxiliar de bugaderia i 1 auxiliar d'ajuda a domicili.

Els contractes seran de 12 mesos i a jornada completa.

Les persones interessades a participar en el procés de selecció han d'estar donades d'alta en Labora, en les ocupacions esmentades, abans del divendres 29 d'octubre.

Per al lloc d'informàtic es requerirà un cicle superior de F.P. i per al d'auxiliar administratiu, un cicle mitjà.