Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Urbanisme

Control Urbanistic i Serveis Generals

PLA GENERAL ESTRUCTURAL DÉNIA 2023 

____________________________________________________________________________________________

1. ATENCIÓ A LA CIUTADANIA ESPECIALITZADA EN URBANISME:

Tens dubtes sobre llicències, disciplina o altres actuacions urbanístiques a Dénia? El servei d’atenció ciutadana d’Urbanisme està a la teua disposició per a oferir-te informació i orientació segons les teues necessitats.

Informació general

Pots realitzar les teues consultes sense cita prèvia, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores:

- Atenció presencial: de 9 a 12 h dimarts, dimecres i dijous.

- Atenció telefònica: de 12 h a 14 h al número 609 550 966 fora de l'horari d'atenció presencial. 

Durant l’horari d’atenció telefònica, si escoltes to de telefonada, però no apareix comunicant, significa que estem atenent una altra consulta. Et recomanem tornar a intentar-ho passats uns minuts.

Servei de Delineació

Atenció sense cita prèvia, de dilluns a divendres d’11 a 14 hores.

Atenció tècnica municipal

Per a resoldre qüestions específiques sobre llicències i disciplina urbanística, pots sol·licitar cita prèvia a través de l’enllaç “Cita prèvia – Tècnics de Control Urbanístic” o mitjançant la Seu electrònica municipal. Abans de demanar la cita, consulta el quadre de distribució de matèries per a saber amb quin tècnic o tècnica has de contactar.

Regidora delegada de territori

L’atenció amb la regidora delegada es realitza amb cita prèvia, en els dies i horaris acordats. Pots sol·licitar-la a través dels telèfons o correus electrònics indicats més avall.

Correus de contacte

- Urbanisme: urbanisme@ayto-denia.es

- Infraestructures: obresiprojectes@ayto-denia.es

- ECUV (entitats col·laboradores de l’administració municipal en la verificació d’actuacions urbanístiques): ecuvdenia@ayto-denia.es

Més informació

Per a qualsevol consulta addicional sobre urbanisme, obres o llicències, contacta amb nosaltres a través dels canals indicats o visita les nostres oficines durant l’horari d’atenció al públic.

2. GESTIONS MES HABITUALS QUE POTS REALITZAR AL DEPARTAMENT DE CONTROL URBANÍSTIC:

1. OBRES

            1.1 Obra menor  [+i]

                               1.1.1 Llicència Obra Menor       

                                1.1.2 Declaració Responsable Obra Menor   

                                       1.1.2.1 Declaració Responsable Instalació Fotovoltaica  Autoconsum coberta de vivenda

             1.2. Obra Major  [+i]

                                1.2.1.  Llicència d’obra major  

 2. OCUPACIONS   [+i]   

             2.1. Llicència Ocupació Sòl No Urbanizatble    

            2.2. Declaració Responsable de primera Ocupació Sòl Urbà    

            2.3. Declaración Responsable de segona Ocupació Sòl Urbà   

            2.4. Declaració Responsable Ocupació edifici existent en Sòl Urbà       

3. DIVISIONES DE FINCAS 

               3.1. Llicència de Parcelació, Segregació o Declaració de Innecesarietat

               3.2. Llicència de Divisió Horitzontal, Complex Inmobiliari o Declaració d’ Innecesarietat

4. INFORMES 

               4.1. Informe Municipal previ a actuacions urbanístiques d’obra mayor en Sòl Urbà   [+i]

               4.2. Informe Municipal d’obres admisibles o afecció patrimonial

               4.3. Informe Municipal de no infracció urbanística

 5. Declaració de Situació Individualitzada de Minimizació de l’Impacte Territorial (DSI) [+i]

6. Declaració de fora d’ordenació o fora de norma (FO)

7. Altres sol.licituts al departamento de Control Urbanístic

8. Presentació de documentació a expedients en tràmit

 

Per a facilitar les gestions: 

*Qualsevol gestió que corresponga al Departament de Control Urbanístic i Servicis Generals ha de fer-se mitjançant formulari normalitzat, que es pot obtindre en el mateix Departament, en la OAC o descarregar-se de la seu electrònica municipal. En el cas de no constar tràmit utilitzar Altres sol·licituds al departament de Control Urbanístic.

* Quan es presente DOCUMENTACIÓ RELACIONADA AMB UN EXPEDIENT sesen haver rebut Notificació haurà d’utilitzar el tràmit Presentació de documentació a expedients en tràmit de la seu electrònica situat en Tràmits destacats seleccionant “Aportar documentació addicional a un expedient sense haver rebut una notificació de requeriment” i seleccionar el número d'expedient administratiu, o dirigir-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, OAC, situada en la Plaça de la Constitució 10 de Dénia, només en el cas de no estar obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques). 

 

 

Horari

General:
Dilluns a divendres de 9 a 14 hrs

Anar al principi de la pàgina