L'Ajuntament de Dénia reformarà l'antic local del Servef en Ramón Ortega per a albergar una nova oficina municipal d'atenció al públic

En la passada Junta de Govern Local es va aprovar traure a licitació el projecte de reforma del local municipal del carrer de Ramón Ortega per a la posada en funcionament com a oficina d'atenció al públic.

Les obres al local de Ramón Ortega, que data de 1985, ixen a licitació per un pressupost de 299.272 euros. Amb una superfície construïda de 302,88 metres quadrats, les actuacions projectades tenen com a objectiu crear un espai hàbil per a un mínim de cinc llocs de treball (amb previsió per a un màxim de quinze).

La remodelació crearà una zona d'atenció al públic, amb quatre llocs d'atenció i sala d'espera per a un mínim de deu persones; dos despatxos; un arxiu/magatzem; i dos banys, un accessible per a persones amb diversitat funcional.

La presentació d'ofertes està oberta fins al 6 de juny i el termini d'execució de les obres serà de quatre mesos.

Segons la regidora de Territori, M. Josep Ripoll, "aquesta actuació és un pas més en la línia de descentralització dels serveis de l'ajuntament, també com a estratègia de dinamització dels diferents barris de Dénia. Més endavant concretarem quin servei s'hi prestarà, però la idea és apropar l'ajuntament a la ciutadania".