Els comerços de Dénia celebraran el Dia de la Mare amb la campanya “Compra de Flor en Flor”

Pensant en la celebració del dia de la mare i l'arribada de la primavera, i amb l'objectiu d'incentivar el comerç local, la regidora de Comerç de l'Ajuntament de Dénia, María José García, i la presidenta de l'Associació de Comerciants Autònoms de Dénia (ACADE), Paula García, han presentat hui dimecres 24 d'abril, la campanya “Compra a Dénia de flor en flor”. Es tracta d'una iniciativa, que tindrà lloc entre el 29 d'abril i el 4 de maig, per a celebrar i homenatjar a totes les mares en el seu moment especial, en un dia ple d'activitats i esdeveniments en col·laboració amb els comerços locals.

“La campanya té un objectiu molt clar i valuós: crear valor per als nostres comerços locals, fidelitzar, atraure i visibilitzar els avantatges que oferix el nostre comerç local. És una oportunitat no sols per a fer compres, sinó també per a gaudir d'un ambient vibrant i acollidor als nostres carrers”, ha comentat María José García, que convida a tots els ciutadans de Dénia, visitants i turistes a gaudir d'un dia únic recorrent les botigues locals i participant en les activitats especials preparades per a l'ocasió.

Amb l'objectiu de fomentar i destacar al comerç local, ACADE ha preparat una sèrie d'accions i esdeveniments en col·laboració amb els seus comerços associats. Des de promocions exclusives i descomptes fins a música, tallers infantils, sortejos, regals i moltes més accions especials perquè tots els assistents gaudisquen de l'esdeveniment.

Paula García, anima a tots els ciutadans a unir-se a esta celebració “us esperem a tots i a totes i us convidem a recórrer Dénia de flor en flor, gaudint de les totes les activitats i sorpreses que amb tant d'afecte hem preparat des de l'associació per a celebrar el Dia de la Mare d'una manera única i especial”.

El dissabte 4 de maig, de 17.00 hores a 20.30 hores, Dénia celebrarà el Dia de la Mare amb una multitud d'esdeveniments i d'activitats al llarg de molts carrers de la ciutat. Hi haurà música en directe als carrers Colón i Marqués de Campos, pintacaras per als xiquets i un mag recorrerà els carrers i comerços associats oferint trucs de màgia i diversió per a tots. A més, s'instal·laran uns photocalls florals repartits en quatre punts de Dénia i fotoràpids al Carrer Marqués de Campos i en l'encreuament del Carrer Carlos Senti i Càndida Carbonell. Finalment, es desenvoluparà un taller infantil de decoració de tests de terracota a la cantonada de carrer Colón i carrer Diana. Per a participar en el taller infantil és necessari presentar un tiquet de compra de valor igual o superior a 10€ en algun dels comerços ACADE

Finalment, la regidora de Comerç ha recordat que esta setmana també està en marxa el concurs d'aparadors de primavera, que va començar el 22 d'abril i finalitza el 5 de maig, “una oportunitat fantàstica per a apreciar la creativitat dels nostres comerciants i submergir-nos en l'atmosfera de color i alegria primaveral que embellix els nostres carrers”. L'Ajuntament entregarà els seus premis el dimecres 8 de maig.