El denier Javier Pinto compon la música del vídeo promocional de la marca Bancalet

Divendres passat 19 d'abril, es va presentar el vídeo promocional de la marca Bancalet, que convertix els sons de la Marina Alta en la música de l'espot, de la mà del compositor denier Javier Pinto. I només uns dies després es va presentar el vídeo del “making of” de la música, en la qual es veu com Pinte ha anat atrapant eixos sons tan característics i incloent-los en una música molt especial.

L'obra “Sentir La Marina” agrupa sons arreplegats en diferents llocs de la comarca. A què sona La Marina Alta? A campanars de poble, a passos d'agricultors en la terra, a barques arribant al port, a canyes bressolades pel vent, a silencis de cellers, a artesania en les places… Tots estos sons i molts més formen part de l'obra “Sentir La Marina”, la música que acompanya a l'espot de presentació de Bancalet, la marca del sector agroalimentari de la Marina Alta.

Vídeo “Sentir la Marina”

Espot “La Millor Marca de la terra”

“La comarca es pot comptar de moltes formes. Nosaltres hem volgut fer-ho d'una forma visual, clara, mostrant el nostre territori. Però també d'una manera diferent, a través de la música, que també és un dels nostres productes que ens identifiquen, incorporant eixos sons, ritmes i fins i tot silencis tan nostres a una melodia que acompanyara els paisatges de la Marina Alta.” ha assenyalat el compositor Javier Pinto.

Més de 50 marques formen ja part de Bancalet

Bancalet és la marca que unix, identifica i promociona al sector agroalimentari de la Marina Alta. Una iniciativa llançada des de l'Ajuntament de Dénia i que en solo unes setmanes de rodatge ja ha aconseguit l'interés i sol·licitud de més de 50 membres. Bancalet agrupa productors, comerciants, hostalers, artesans, empreses turístiques i entitats relacionades amb la gastronomia i preservació de la cultura de la Marina Alta.

Relació de sons incorporats a “Sentir la Marina”

Passos agricultor: Jesús Pobre

Ambient bar: Ràfol d’Almunia