A través de l’app D-Dénia se sortejaran 5.000 euros en vals per a canviar en els establiments adherits
La Regidoria de Promoció Econòmica, des de l’Oficina d’Estratègies de Ciutat i a través de l’AFIC a Crema, ha llançat la primera edició de la campanya ‘Barrival’, “una iniciativa que naix amb una clara vocació: posar en valor el comerç local de barri i acostar-lo a la ciutadania”, ha anunciat hui en la presentació la concejala Maria José Garcia.
Amb el lema “perquè el teu barri val”, la campanya vol reivindicar “tot allò que fa únic el comerç de proximitat: la confiança, el tracte personalitzat, la qualitat, la sostenibilitat i, sobretot, el vincle que genera amb la vida dels barris”, ha afegit.
La primera edició de la campanya se centra en els barris París-Pedrera, Camp Roig i una part del Saladar, tot i que la regidora ja ha avançat que “és una iniciativa que naix amb la voluntat de créixer i continuar per a convertir-se en una campanya itinerant que arribe a tots els racons de Dénia, reforçant valors com la igualtat d’oportunitats entre zones i la descentralització de recursos”. Així, passat l’estiu, es farà una segona edició que arribarà a la resta del barri del Saladar i a Diana i ja s’hi pensa en una tercera als barris d’Oest-Campaments, ha afirmat M. José Garcia.
Quina és la proposta?
‘Barrival’ és una campanya que posarà en circulació 270 cupons digitals per un valor total de 5.000 euros que se sortejaran entre la ciutadania que s’inscriga a través de l’app D-Dénia perquè facen les compres en els comerços adherits.
El llistat de comerços dels barris París Pedrera, Camp Roig i part del Saladar que s’hagen inscrit fins al 5 de juny podrà consultar-se en l’app D-Dénia. La regidora ha indicat que s’han fet visites a vora 150 establiments d’estes zones per a avançar-los la iniciativa “i hem rebut molt bona acollida”, per la qual cosa s’espera una bona participació.
Dates
La ciutadania que vulga apuntar-se pot fer-ho del 2 al 10 de juny de 2025 també a través de l’app D-Dénia. El sorteig de cupons es farà el dia 13 de juny. S’hi sortejaran 20 cupons de 50 euros; 150 cupons de 100 euros i 100 cupons de 10 euros.
Els vals es podran canviar en una sola compra en els comerços i serveis adherits a la campanya i només a través de l’app D-Dénia, que és la plataforma tecnològica que gestionarà tot el procés amb total transparència i traçabilitat.
El termini per a fer les compres és del 19 al 30 de juny.
Els passos per a participar són senzills i sols requereixen tindre un dispositiu mòbil.
- Descarregar l'app D-Dénia, disponible per a Android i iOS.
- Registrar-se amb dades reals i actualitzades.
- Emplenar el formulari dins de l’aplicació, en la secció “Sorteig Barrival”.
Una vegada completat este procés, la Regidoria verificarà les dades amb el padró municipal.
- Si es compleixen els requisits, la persona inscrita rebrà una participació en el sorteig dels cupons (13 de juny de 2025).
- Les persones guanyadores rebran el seu cupó directament a l’app i podran utilitzar-lo fins al 30 de juny, només en un establiment adherit.
Requisits per a participar
La regidora de Promoció Econòmica ha explicat que poden participar en la campanya les persones majors de 18 anys empadronades a Dénia, amb el DNI o NIE en vigor i registrades a l’app D-Dénia.
Els cupons són personals i intransferibles i no es poden canviar en metàl·lic ni ser utilitzats en diferents compres.
Per a canviar-los, s’ha de fer una compra igual o superior al valor del cupó que t’ha tocat en el sorteig.
Estratègia
Per a finalitzar, Garcia Roselló ha recordat que este projecte s’emmarca en l’estratègia de dinamització comercial que impulsa l’Ajuntament de Dénia junt amb altres com els Bons Consum, ja assentats en el calendari anual de promoció del comerç local. Al respecte, la regidora ha anunciat que a finals d’any es farà una nova edició d’estos bons consum sostinguda amb fons municipals.
M. José Garcia ha agraït els comerciants que se sumen a la nova proposta ‘Barrival’ i espera que la ciutadania responga amb la seua participació.