Joventut organitza una creativa gimcana per a Pasqua

La regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Dénia ha organitzat per a Pasqua una activitat de caràcter lúdic, una creativa gimcana “Aventura de pasqua”, dirigida a una extensa varietat de públic, des de xiquetes i xiquets a partir de 6 anys, fins a joves com a molt de 30 anys. La realització de la yincana tindrà lloc els dies 3 i 4 d'abril, de 17.00 hores a 21.00 hores, en la cafeteria de l'Edifici de Joventut.

La gimncana ha sigut ideada, planificada i serà realitzada per joves voluntaris de Dénia, en col·laboració amb la regidoria de Joventut. Es tracta d'un joc de competició en equip en el qual els participants han de superar una sèrie de proves d'enginy, d'habilitats físiques o esportives, al llarg d'un recorregut en el qual trobaran diverses dificultats. La gimcana a més de ser un joc molt divertit, aporta molts beneficis tant a nivell personal com social, ja que permet potenciar la creativitat i la participació activa dels xiquets i els joves.

A partir de diversos jocs i activitats relacionades amb el tema de Pasqua, l'activitat consistirà en una gimcana on els participants per equips hauran de superar cinc proves de 7 minuts aproximadament cadascuna. L'objectiu final serà resoldre totes les proves i descobrir el premi.

L'activitat serà gratuïta, encara que serà necessari realitzar una inscripció prèvia, que podrà realitzar-se físicament en les oficines de l'edifici de Joventut (Ronda de les Muralles, 42) o bé a través d'este enllaç.
Joventut organitza una creativa gimcana per a Pasqua